Udfyld klageformularen Trin for Trin!
Inden du klager til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme, skal du have klaget til virksomheden. Efter at du har indsendt klageformularen til Ankenævnet, bedes du indbetale klagegebyr, som udgør 170,- kr. Hvis du får helt eller delvist medhold i din klage, tilbagebetales gebyret af den indklagede virksomhed. Gebyret kan indbetales til kontonummer: 4366 3362 218 748 efter du har udfyldt nedenstående formular.
Virksomheds information
Alle relevante informationer om virksomheden klagen drejer sig om!
Oplysninger om bestilling af ydelsen
Udfyld alle rubrikker i formularen, hvis muligt
Yderligere info
Personlige Oplysninger
Fulde navn
Telefon privat
Telefon arbejde
Adresse
Postnummer
By
Klagen vedrører følgende type virksomhed:
Hvis andet, skriv da her!
Indklagede virksomheds informationer
Navn
Telefon nr.
CVR-nummer
Adresse
Postnummer
By
Hvilken ydelse har du bestilt (f.eks. selskabsarrangement, overnatning, ophold i forlystelsespark), og hvad aftalte du med indklagede om ydelsens udførelse?
Skriv her
Vedlæg ordrebekræftelser
Hvilke oplysninger fik du, da du bestilte ydelsen?
Skriv her
Vedlæg brochure, tilbud eller lignende
Hvilken dato blev ydelsen bestilt?
Datoen for bestillingen
Arrangementdato
Start på ydelsen
Slut på ydelsen
Hvilken pris blev aftalt?
kr. ekskl. moms
kr. inkl. moms
Vedlæg ordrebekræftelse/tilbud
Hvor meget har du betalt?
kr. inkl. moms
Har du stadig kvittering, regning eller lignende?
Hvis ja, bedes du da vedlægge en kopi
Hvad er du utilfreds med?
Skriv her
Hvornår har du klaget til virksomheden?
Hvordan?
hvis du har kopi af klagen/klagerne, bedes kopien/kopierne vedlægges
Hvilket svar fik du?
Kopi af brev/breve bedes vedlægges
Hvilken dato fik du svar?
Hvilke krav vil du fremsætte?
Hvis andet, skriv her
Er kravet blevet delvist opfyldt? (Hvordan)
Har firmaet overgivet sagen til inkasso?
Hvis ja bedes du vedlægge kopi af inkassobrevet
Eventuelle yderligere oplysninger af betydning for sagens behandling.
Skriv her
Alt materiale der har betydning for klagens afgørelse bedes vedlægges
Hvis du oplever problemer ved at indsende, bedes du udfylde og sende klageformularen via e-mail til følgende: lmo@horesta.dk